Partners

ZF TRW

  Cursul de vară s-a desfășurat anul acesta în perioada 16-22 iulie și a avut ca temă proiectarea 3D. Pe parcursul celor 7 zile de curs, BEST Timișoara le-a asigurat acestora cazarea, hrana și toate costurile din cadrul activităților academice, sociale și culturale.

  Activitățile academice au fost susținute de către Doamna profesoară Carmen Sticlaru de la Universitatea ,,Politehnica’’ din Timișoara, ce a asigurat oferirea informațiilor și evaluarea participanților printr-un test la finalul zilelor efective de curs.

  Partea practică a fost asigurată prin vizita la Experimentarium TM, centrul de prezentare interactivă a fenomenelor fizice.

  Experimentarium-ul funcționează în cadul Universității Politehnica din Timișoara și este un proiect realizat în colaborare cu Universitatea de Vest din Timișoara.

  În laboratorul de lângă Facultatea de Hidrotehnică se pun la cale zeci de experimente interesante. Prin intermediul lor și cu ajutorul explicației a doi cercetători, studenții au descoperit adevărate momente de magie, explicabile însă prin legile fizicii. De la iluzii optice la perpetuum mobile și de la efecte termice la taine ale electricității, toate au însemnat demonstrații practice fascinante.

  În cadrul activităților sociale și culturale, cei 19 participanți din peste 13 tari din Europa au facut cunostință cu evenimentele culturale din Timișoara desfășurate în acea perioadă, și vizite la muzee.

  Prezentă la eveniment, ZF TRW Automotive Safety Systems –  partenerul BEST Timișoara a oferit sprijin studenților oferindu-le acestora un training conceput pe partea de proiectare de către trainerul Andrei Curtean.

  Vizita din cadrul companiei a avut ca rezultat informarea acestora cu privire la procesele de producție de după partea de proiectare ce se desfășoară într-o companie.

  În cadrul trainingului, Andrei Curtean le-a explicat acestora ce reprezintă TRW și le-a făcut cunoștință cu locațiile din Europa în care aceasta este prezenta.

  In 2015, TRW Automotive a fost achizitionata de furnizorul global de componente auto, ZF Friedrichshafen AG. ZF TRW este acum o divizie a companiei-mama, cu sediul in Livonia, Michigan.

  ZF TRW dezvoltator si producator de sisteme de siguranta active si pasive ce deserveste toti producatorii majori de vehicule la nivel mondial, cu o amprenta geografica ce include fabrici in mai mult de 20 de tari. Aceasta sustine 22 de centre tehnice si 13 piste de testare, de pe pietele vitale din intreaga lume.

  Tendintele in domeniul sigurantei auto se schimba rapid iar convergenta sistemelor de siguranta active si pasive a devenit fundamentul pentru functiile de conducere asistata. ZF TRW deja furnizeaza multe functii semi-automate si de asistare sofer precum sisteme de control al vehiculului, asistenta la pastrarea benzii de circulatie, detectarea unghiului mort, asistenta la schimbarea benzii de circulatie,asistenta de urgenta a directiei, asistenta de urgenta la franare si avertizare risc coliziune.

  Multumim ZF TRW Timisoara pentru implicarea in educatie si pentru sprijinul oferit in cadrul Cursului de vara.

Aldis

  Misiunea organizației noastre este de a furniza produse de cea mai înaltă calitate respectând atât nevoile și solicitările clienților cât și prevederile legale.

  Viziunea organizației noastre este de a fii lideri de piață, în condiții de competitivitate sub aspectul prețului, termenelor și performațelor obținute.

  Politica în domeniul calității se adresează tuturor angajaților, indiferent de locul de muncă sau nivelul de pregătire al acestora. Aceștia au obligația de a îndeplini cerințele stabilite în domeniul HACCP aplicabile propriului domeniu de activitate. Obiectivul strategic privind politica de calitate și siguranță alimentară a SC ALDIS SRL de a păstra și îmbunătății continuu reputația de calitate și siguranță alimentară, bazată pe atitudinea loială și profesională a fiecărui angajat față de firmă.

  Fiecare produs constituie o recomandare pentru noi și o bază de referință pentru clienții noștri. Într-un mediu atât de dinamic, atitudinea față de client este esențială. Succesul companiei depinde de succesele și satisfacția clienților noștri, astfel încât ne dorim să devenim parteneri de încredere care să ofere siguranța acestora.

  Această politică impune realizarea de produse de calitate obținute în condiții de deplină siguranță alimentară pentru îndeplinirea în totalitate a cerințelor clienților noștri, în vederea atingerii satisfacției acestora. Amprenta seriozității se regăsește ăn toate activitățile companiei, în felul în care ne respectăm clienții și partenerii și în activitatea fiecărui angajat. Prezența noastră pe diferite piețe asigură respectarea normelor specifice sociale, organizaționale și etice.

Alka

  În 1994 se puneau bazele unei afaceri de familie, prin înființarea Alka Co, primul procesator local de cafea, printr-o investiție directă de mai multe milioane de euro; Transformarea în Alka Group s-a produs odată cu întemeierea celorlalte companii producătoare sau de distribuție.

După aproape două decenii de investiții continue de zeci de milioane de euro, Alka Group este unul din principalii jucători din regiune în industria FMCG.

În momentul de față grupul este specializat în producția de biscuiți, cafea, napolitane, prăjituri și snacks-uri sărate. Succesul Alka Group se datorează integrării misiunii, viziunii și valorilor noastre în activitățile zilnice.

Inovația este principalul element al strategiei de dezvoltare a Grupului Alka, fie că este vorba de produse noi, rețete, arome, ambalaje, activități de vânzare și comunicare. Alka Group investește constant în dezvoltare și tehnologizare, dar și în cunoașterea, întelegerea și anticiparea gusturilor și a nevoilor pieței. Astfel, Alka Group reușește mereu să-și surprindă plăcut consumatorii.

 

C+C

 

  Societatea Comerciala C+C S.A. este unul din cei mai mari producatori de mezeluri din vestul tarii, cu o productie de preparate din carne de peste 25 tone/zi.In prezent C+C S.A. detine 12 magazine in municipiul Resita si 6 depozite in tara (Brasov, Bucuresti, Cluj, Craiova, Pitesti, Timisoara).

  Are o gama diversificata de produse specifice activitatii, incepand de la carne proaspata sau congelata si terminand cu preparate din carne, care necesita prelucrari speciale – salamuri, carnati, pateuri, specialitati (Cremwursti, Polonezi, Sunculita taraneasca, Salam Canadian, Muschi file afumat, Kaiser, Salam Ardelenesc, Salam banatean, Salam picant, Salam Bucegi etc.). C+C dispune de mijloace de transport si ferme proprii, desfacerea realizandu-se si prin magazine proprii.

  Imbinand inca de la primii pasi traditionalul si inovatia in domeniul preparatelor din carne, Campionul Calitatii are ca obiectiv satisfacerea cerintelor clientului prin respectarea si ridicarea standardelor de calitate si competitivitate existente pe piata mezelurilor.

 

Electric Still

  Electric Still, fondată în 1991 în Timișoara, a avut de la bun început ambiția de a fi mereu în fruntea firmelor care prestează servicii de calitate.

  Prin promptitudinea executării lucrărilor, calitatea serviciilor prestate, seriozitatea și amabilitatea personalului, grija și respectul față de toți colaboratorii, Electric Still a reușit să devină o companie recunoscută pe plan local, și nu numai.

  Electric Still a fost printre primele firme în zonă care au folosit routerele mecanice, urmate natural de epoca laserelor, apoi mașinile de debitat cu jet de apă, laserul de debitat și laserul de marcat – tip YAG.

  În prezent, activitatea se desfășoară în sediul propriu, cu utilaje moderne de înaltă tehnologie.

  Scopul nostru actual este să oferim clienților noștri servicii de calitate realizate cu cele mai noi tehnologii și la prețuri competitive în cele două direcții principale de activitate: producția publicitară și prelucrările cu tehnologii neconvenționale.

 

Paste Hutton

  In urma cu mai bine de 25 de ani, in nord-vestul Romaniei, la Botiz – o localitate cu doar cateva mii de suflete, situata in apropiere de Satu Mare – se nastea in casa parinteasca a familiei Hutton o mica afacere: producerea taiteilor de casa …

  La inceput, pe o suprafata de doar 50 mp, 5 persoane, toti membri ai familiei Hutton, doua generatii, produceau manual, in fiecare zi, cca 20-25 kg de taitei in 3 forme diferite, specifice zonei: romburi, frunzulite si lasti (taitei lati/laste/laska). Comercializarea acestora se facea preponderent in lantul magazinelor Alimentara, cam singurele magazine de profil din acele vremuri.

  Apar cam pe-atunci primele solicitari pentru taitei „de nunta”: taitei marunti in forma de romburi ce se adauga supei de pui. Acestia, facuti dupa metodele traditionale, au in continut tot ce e mai bun posibil intr-un aluat: faina de calitate si oua proaspete, cat de multe posibil, fara adaos de apa. Doar nu vrei sa le pui invitatilor tai orice pe masa… O data-i nunta copiilor! Si asa le-a ramas numele: „Taitei de nunta” (marca inregistrata Hutton)

  Treptat, in anii ce urmeaza, din dorinta de a usura munca si de a creste productivitatea, se confectioneaza in regie proprie diverse dispozitive manuale ajutatoare, iar mai apoi se achizitioneaza un malaxor, o masina de laminat aluatul, un uscator si mai apoi o presa noua pentru aluat, italiana.

  Pe la sfarsitul anilor ’90, cand datorita solicitarilor tot mai mari venite din partea clientilor, productia ajunsese la cca 1000 kg pe zi, se impunea nevoia trecerii la alt nivel. Spatiul disponibil in curtea casei parintesti nu mai era de ajuns. Mizand totul pe o singura carte, cu mari eforturi financiare pentru acea vreme, se opteaza pentru achizitia unui teren la periferia orasului Satu Mare si demararea constructiei unei hale incapatoare, moderne.

  Cererea tot mai mare venita de pe piata satmareana, dar treptat si din zonele adiacente, a dus la necesitatea achizitionarii de noi utilaje pentru a creste din nou capacitatea de productie. Astfel, in 2006, ca urmare a noilor investitii in utilaje, spatii de productie si depozitare, s-a reusit triplarea capacitatii.

  In perioada 2006-2012 s-au demarat parteneriate cu diverse firme de distributie din Ardeal, ajungandu-se in total in 15 judete. Tot treptat, initial la nivel local, apoi regional, produsele Hutton au aparut pe rafturile unor retele nationale si internationale de magazine.

  Recent, ca urmare a cererilor venite din partea consumatorilor de paste Hutton, dar si a tendintelor pietei de profil in ceea ce priveste pastele lungi, indeosebi spaghetele, s-a ridicat o noua hala de productie si s-a achizitionat o linie de fabricatie de ultima generatie, tot italiana. (Toate acestea au fost posibile apeland la fonduri europene, fonduri proprii si credite bancare).

  In prezent, datorita calitatii constante, a seriozitatii si a promptitudinii, a respectarii angajamentelor si, mai presus de toate, datorita pasiunii pentru lucrul bine facut, am ajuns cel mai mare producator de paste din Ardeal (cu capital integral romanesc) si printre primii 10 din Romania.

  Asta am facut de 25 si mai bine de ani incoace …

… si povestea continua!

 

Primalact

  Înalta calitate a produselor “Primalact” , se datorează profesionalismului, experienţei şi pasiunii specialistilor, controlului riguros al parametrilor pe intregul parcurs al fabricaţiei,ambalării în condiţii de maximă igienă şi siguranţă ,precum şi preocupării constante in găsirea unor soluţii care să imbine tradiţia cu tehnologia modernă.

  Ca raspuns la creşterea cererii de produse lactate pe piaţă,dar mai ales al succesului inregistrat de brandurile  “Primalact”  şi “La Ferma” s-a decis  mărirea capacităţii de procesare. În acest scop, “Primalact” derulează în prezent un proiect pe fonduri europene în valoare de aproape 4 milioane euro, la finalizarea căruia capacitatea de procesare va fi de 100 000 litri de lapte /zi.

  Proiectul are două componente :

– o nouă hală de producţie cu o suprafaţă de 1800 mp. şi echipament tehnologic de ultimă oră ;

– o nouă linie de fabricare a brânzeturilor cu pastă oparită, cu cea mai modernă tehnologie;

  Această investiţie va avea ca rezultat mărirea capacităţii de procesare a laptelui si obţinerea unor produse la cele mai inalte standarde de calitate europeană.

  In scurt timp, produsele “Primalact” se vor găsi pe pieţele altor ţări europene.

  Fideli strategiei “Un stil de viaţă sănătos“  şi atenţi la tendinţele pieţii, specilaistii “Primalact” au anticipat că preferinţele românilor  se vor indrepta in scurt timp spre produse tradiţionale naturale.